BAB 35

469 36 6
                                    

"Jadi maafkan saya, anda berdua mesti tinggal!"

Suara wanita muda itu sombong dengan yakin, menyebabkan Tian Ke secara refleks mengepalkan penumbuknya. Auranya muncul dengan jelas di seluruh tubuhnya, tetapi ketika dia hendak mengambil tindakan, Tian Yu yang diam dari awal mengulurkan tangan untuk menghentikannya.

"Cik Yun," Tian Yu berpaling dan menatap Yun Luofeng dengan ekspresi tegas dan tegas, "keluarga Tian tidak tahu kamu berdendam terhadap Mu Wushuang, dan oleh itu kami ingin membawanya pergi. Oleh kerana dia mempunyai permusuhan dengan mu, maka kami akan meninggalkannya untuk anda hari ini sebagai balasan.

"Tian Yu?"

Tian Ke terkedu seketika ketika dia melihat ke arah Tian Yu dalam kebingungan. Jejak kegelisahan muncul di matanya. "Tetapi, penguji ubat saya ..."

"Tian Ke," Tian Yu mengerutkan kening, dan berbicara dalam volume yang hanya dapat mereka dengar, "Fizik Mu Wushuang memang unik, tapi dia bukan satu-satunya di dunia ini yang sesuai untuk menjadi kelas tinggi penguji dadah. Tidak berbaloi untuk menyinggung perasaan kedua-duanya kerana dia. "

Hanya bakat luar biasa yang dapat mengenali trend semasa! Jadi bagaimana jika Keluarga Tian mempunyai Tian Ya yang namanya mengejutkan seluruh daratan? Lagipun, Tian Ya tidak ada di sini, dan jika mereka bertempur dengan kekuatan terhadap orang-orang ini pasti tidak akan baik bagi mereka!

Oleh itu, Tian Yu telah membuat keputusan ini dengan tegas.

Di atas tandu, Yun Luofeng memaut kedua kakinya ke atas sambil tangannya mengetuk paha dengan ringan. "Ini kerana Mu Wushuang harus tinggal, tetapi kamu sebenarnya menggunakan ini sebagai dalih untuk meminta bantuan? Nikmat saya sangat berharga, dan saya bimbang anda tidak mampu. "

"Kamu ..." Sepasang mata dingin Tian Ke secara beransur-ansur mengandung kemarahan. "Sebaiknya jangan pergi terlalu jauh! Tian Yu adalah keluarga Tian kami... "

"Tian Ke!" Tian Yu dengan dingin melirik Tian Ke dan mencelah kata-katanya. Kemudian, dia mengalihkan pandangannya ke arah Yun Luofeng. "Cik Yun, lalu menurutmu apa yang sesuai?"

Yun Luofeng mengangkat dagu dengan ringan sambil senyuman penuh kegilaan tergantung pada penampilannya yang menakjubkan. "Kamu harus berhutang padaku!"

"Baiklah." Tian Yu menarik nafas dalam-dalam, "Aku berjanji padamu."

"Tian Yu!"

Tian Ke menjerit tanpa sengaja. Tepat ketika dia selesai, Tian Yu menarik lengannya dan berkata, "Mari kita pergi!"

Di tempat ini, dia hampir tidak menyedari apa yang sedang berlaku! Walaupun lelaki berjubah hitam yang tidak berperasaan itu tetap diam, penampilannya, pandangan tajamnya yang tidak seberapa itu ditujukan kepadanya selama ini. Sekiranya dia tetap tinggal, dia pasti tidak akan dapat menahan pandangan lelaki itu dan jatuh ke tanah!

Ini juga alasan mengapa dia meninggalkan Mu Wushuang!

Terutama baru-baru ini ketika dia meminta Yun Luofeng berhutang budi kepada mereka, dia merasa bahawa pernafasannya menjadi perlahan pada saat itu, seolah-olah dia akan menemui ajalnya di sini!

Lelaki yang tidak berperasaan ini terlalu menakutkan. Begitu menakutkan sehingga menyebabkan hati seseorang bergetar.

"Tidak!"

Mu Wushuang tidak tahu apa yang berlaku, atau mengapa kedua-dua keluarga Tian ingin meninggalkannya! Menjadi pucat kerana ketakutan, dia terburu-buru berlari ke arah Tian Ke dan mengangkat tangannya untuk meraih lengan bajunya sambil dengan cemas mengatakan, "Miss Tian Ke, jangan tinggalkan, jangan tinggalkan aku di sini! Saya pasti akan berusaha sebaik mungkin setelah memasuki keluarga Tian, ​​saya sama sekali tidak akan mengecewakan mu! "

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt