BAB 21

385 49 3
                                    

Gadis cantik itu terpana, tanpa sedar melangkah ke sisi dan memberi jalan untuknya.

"Yun Luofeng," alis Mu Wushuang mengerutkan kening, "kerana anda ingin menyelamatkan seseorang, saya tidak akan mengganggu anda. Namun, oleh kerana datuk saya adalah kedua menteri mahkamah, saya akan memberikan beberapa petunjuk. Semasa merawat seseorang, anda mesti mengambil nadi pesakit terlebih dahulu. Sekiranya anda tidak tahu bagaimana mengambil nadi, saya dapat mengajarnya . "

Kata-kata ini terdengar seperti dia mengajar Yun Luofeng, tetapi sebenarnya memberitahu orang lain bahawa Yun Luofeng adalah orang yang bodoh yang tidak tahu bagaimana mengambil nadi! Orang yang tidak berguna seperti dia hanya akan memperlakukan seseorang sehingga mati dan tidak mampu menyelamatkan sesiapa!

"Little Miss, mungkinkah kamu tidak tahu latar belakang Yun Luofeng? Dia adalah sampah Longyuan yang paling terkenal. Adakah anda benar-benar berani meminta dia memperlakukan datuk? Dia bahkan tidak tahu bagaimana mengambil nadi, jadi bagaimana dia berani bercakap tentang merawat seseorang? " Guan Lin tergelak kecil, kata-katanya menggigit dan menghina.

Yun Luofeng mengangkat keningnya dan secara tidak sengaja melirik punggungnya di mana Guan Lin berada.

Pandangannya seolah-olah mengandung sedikit ejekan, dengan kesombongan yang tidak teratur dan kejahatan yang memaksakan, yang tiba-tiba menghentikan tawa Guan Lin. Wajah kehairanan terpancar di wajahnya.Dia gemetar, tiba-tiba bangun.

Sampah ini masih orang yang tidak berguna masa lalu, tetapi mengapa pandangannya begitu menakutkan?

"Saya hanya akan memberi anda satu peluang." Yun Luofeng menarik kembali pandangannya, mata hitamnya beralih ke gadis cantik yang ragu-ragu kerana kata-kata Guan Lin. "Untuk merawat atau tidak merawat bergantung sepenuhnya pada keputusan anda! Walaupun begitu, izinkan saya mengatakan ini: jika datuk anda tidak sedarkan diri, saya khuatir dia tidak akan bertahan hari ini. "

Terdapat sedikit pergelutan yang terlihat di wajah gadis itu. Akhirnya, dia mengetap giginya dengan tekun. "Cik, tolong selamatkan datuk saya!"

Dalam perjalanan ini, keadaan datuknya menjadi teruk. Sekiranya ia berlarutan, dia takut bahawa dia mungkin tidak bertahan malam ini. Pada masa ini, dia hanya dapat melakukan satu usaha putus asa terakhir untuk menyelamatkan keputus asa ini!

Sebaik sahaja wanita muda itu mengucapkan kata-kata ini, Yun Luofeng mengeluarkan bungkusan kain dari bajunya. Dia dengan hati-hati membuka bungkusan itu, mengeluarkan jarum perak berkilau dari dalam.

Ujung jarinya mencubit jarum perak dengan lembut dan mengarahkan titik jarum ke titik akupunktur baihui 1orang tua itu, perlahan-lahan mendorong jarum perak ke kepala orang tua itu. Berikutan penampilan jarum perak, ekspresi Yun Luofeng berubah dari kemalasan sebelumnya menjadi sesuatu yang sangat memikat.


Tidak ada yang melihat bahawa setelah jarum memasuki titik baihui orang tua itu, tenaga rohani putih keluar dari jarum dan secara beransur-ansur mengalir ke tubuh penatua.

Menurut catatan Kod Master Perubatan, ketika doktor merawat seseorang, mereka dapat menggabungkan kemahiran perubatan dan tenaga rohani, dan itu akan mencapai separuh pekerjaan dengan dua kali ganda kesannya. Walau bagaimanapun, kaedah ini telah hilang dimakan zaman, oleh kerana penggunaan tenaga rohani ketika menyelamatkan seseorang sangat besar, sehingga hanya ada beberapa orang yang dapat melakukannya sejauh ini hari ini.

Tetapi Yun Luofeng berbeza!

Kod Master Perubatan dapat mengisi penggunaan tenaga spiritualnya!

Seperti ini, dia tidak perlu khawatir kehabisan tenaga spiritualnya secara tiba-tiba, sama ada semasa pertempuran atau rawatan,

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now