BAB 36

383 42 4
                                    

"Apa yang berlaku?"

Yun Luo keluar dengan tergesa-gesa. Melihat Pengawal Maharaja mengelilingi kediamannya, wajah tuanya menjadi gelap: "Saya tidak tahu apa yang ingin dilakukan oleh Yang Mulia. Atau dia akan menjadi musuh Keluarga Yun? "

Yun Luo, tidak lagi memanggil rumahnya sebagai Kediaman Jeneral, hanya menyebutnya sebagai "Keluarga Yun". Ini menunjukkan bahawa dia sekarang tidak merasa terikat dengan Keluarga Maharaja.

"Tuan Yang Terutama," seorang kasim yang memegang pukulan ekor kuda di tangannya berkata sambil tersenyum, "Selamat, Tuan Yang Terutama telah dipulihkan, dan sekarang Keluarga Yun akan memiliki permaisuri. Tidakkah layak untuk diraikan? "

Beberapa hari yang lalu, setelah pembersihan besar-besaran di Istana Maharaja, semua kasim lama telah diganti, jadi Yun Luo belum pernah melihat kasim ini, wajahnya yang tersenyum kelihatan begitu menjijikkan sehingga Yun Luo ingin memukulnya.

"Permaisuri?" Orang tua itu mendengus, "Keluarga kami tidak memerlukan permaisuri. Sila kembali. "

Kasim itu menjawab dengan lembut, "Tuan Yang Terutama, Yang Mulia menyukai cucu perempuan anda, jadi dia meminta saya untuk membawanya ke Istana Maharaja. Mulai sekarang, Tuan Yang Terutama akan menjadi ahli Keluarga Imperial. "

"Hahaha."

Yun Luo tertawa dengan penghinaan, "Adakah kamu lupa bagaimana kita mengalahkan tuan seni mempertahankan diri pertama Keluarga Imperial pada hari itu? Beraninya kamu datang untuk memprovokasi kita seperti ini? Saya fikir Gao Shaochen berbeza dengan ayah dan abangnya, tetapi saya salah. Anggota Keluarga Imperial semuanya sama, dan tidak ada yang baik! Sekarang keluar dari sini! Cucu saya tidak akan pernah berkahwin dengan ahli Keluarga Imperial! "

Lebih-lebih lagi, Gao Shaochen sudah mempunyai banyak gundik di haremnya. Lelaki kotor seperti itu tidak layak mendapat cucu sucinya!

Wajah kasim itu menjadi hitam, dan dia berkata dengan sinis, "Yun Luo, itu adalah kemuliaan Yang Mulia! Merupakan rahmat bagi cucu perempuan anda bahawa Yang Mulia ingin menikahinya! Adakah anda fikir Kerajaan masih sama seperti ketika dikuasai oleh Gao Tu? Sekarang, kasim ini akan memberi anda pelajaran - Keluarga Yun hari ini bukan apa-apa! "

Sebaik sahaja dia mengatakan ini, beberapa lelaki bergegas dari belakang dan dengan cepat berdiri di hadapannya. Pada saat yang sama, kasim melemparkan pukulan ekor kuda ke bawah, melepaskan aura yang luar biasa.

"Anda bukan dari Istana Maharaja!"

Yun Luo sangat terkejut sehingga dia mundur beberapa langkah. Kecuali bagi mereka yang berpakaian seperti Imperial Guards, yang lain semuanya adalah penanam semangat peringkat tinggi! Khususnya, kasim dan seorang lelaki tua dengan gaun kelabu adalah penanam semangat peringkat tinggi.

Biasanya tidak akan ada begitu banyak orang kuat di Kerajaan Longyuan!

"Hum!" "Kasim" tidak lagi berbicara dengan suara melengking dan memulihkan suara asalnya, wajahnya penuh dengan senyuman satir, "Ya, saya bukan seorang kasim. Seseorang membayar saya untuk melakukan ini. Yun Luo, saya cadangkan anda menyerahkan kami cucu anda. Adakah anda mahu terus sebagai jeneral, atau biarkan saya memenggal kepala anda di sini? "

Untuk tidak membiarkan Keluarga Yun tahu bahawa itu adalah Sekte Roh yang memanipulasi di belakang tabir, dia terutama menekankan bahawa dia dibayar untuk melakukan ini.

Hampir tidak ada suara kasim palsu yang memudar sebelum suara jahat dan dominan keluar dari halaman Keluarga Yun, "Adakah anda yakin boleh memenggal kepala datuk saya?"

Suara gadis itu masuk ke halaman dan menangkap telinga orang-orang ini. Kasim palsu mengerutkan kening sedikit, dan seperti pedang tajam, pandangan matanya meluru ke arah gadis cantik yang melangkah keluar.

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now