BAB 45

231 30 0
                                    

Di dalam bilik rahsia yang tenang, seorang lelaki paruh baya sedang duduk tegak di atas tikar bullrush tenunan dan matanya ditutup untuk berehat.

Tenaga rohani samar melayang di sekelilingnya dan diserap olehnya semasa liang-liangnya dibuka dan ditutup! Namun, kulitnya berubah sebaik sahaja tenaga spiritual memasuki tubuhnya, seolah-olah ada ribuan semut yang masuk ke dalam tubuhnya.

"Masih tidak berfungsi."

Peluh berukuran kacang menetes dari wajahnya, dan perlahan-lahan dia membuka matanya. Tinjunya dengan kuat menghempas tanah ketika dia dengan kasar mengatakan, "Sial! Mungkinkah saya tidak dapat menyerap tenaga rohani lagi seumur hidup saya? Bolehkah saya kekal sebagai pemupuk semangat peringkat langit yang rendah? "

Thud thud thud!

Tiga ketukan kedengaran dari luar bilik rahsia. Suara itu membuat lelaki paruh baya pulih akalnya, dan ekspresinya perlahan kembali normal. Dia dengan dingin memanggil, "Masuk!"

Walau apa pun, ketidakmampuannya untuk mengolah tidak dapat diketahui! Jika tidak, bukan sahaja itu menimbulkan rasa panik anggota geng, tetapi mereka juga tidak akan dapat mengekalkan kedudukan kesebelas mereka! Namun, sudah hampir enam tahun sejak dia menerobos ke tingkat langit, jadi jika dia tidak membuat terobosan lain tidak lama lagi, itu pasti akan menimbulkan kecurigaan! Pada masa itu, semua orang akan mengetahui tentang ketidakmampuannya untuk berkultivasi!

Curang!

Pintu ke bilik rahsia dibuka, dan Pang Fei dan saudaranya masuk, tetapi lelaki paruh baya itu melihat kedua-dua gadis muda itu yang mengikuti mereka pada pandangan pertama.

Pemimpin kedua gadis itu mestilah gadis yang berpakaian putih dan cantik yang boleh merosakkan bandar. Ekspresi lesu terpancar di wajahnya, dan aura yakin dipamerkan secara sembunyi-sembunyi.

"Pang Fei! Pang Qingran! " ekspresi lelaki itu tiba-tiba berubah, dan dia dengan tegas menegur, "Siapa yang mengizinkan kamu membawa orang luar ke dalam geng? Lebih-lebih lagi, kamu malah membawanya terus kepada saya? "

Melihat kemarahan ketua mereka, Pang Fei sangat takut sehingga dia tidak berani bercakap, dan tubuhnya tanpa henti menggeletar.

Pang Qingran, sebaliknya, mengalihkan pandangan ke atas abangnya sebelum berjalan untuk berdiri di hadapan lelaki paruh baya itu dan dengan hormat berkata, "Bos, kedua wanita ini mengatakan mereka datang untuk bertemu dengan mu, jadi bawahan ini dengan berani membawa mereka kepada mu. Tolong maafkan saya, Bos! "

"Huh!" lelaki paruh baya itu mendengus, dan matanya yang dingin menoleh ke arah Yun Luofeng, "Saya tidak tahu siapa kamu dan saya juga tidak tahu mengapa kamu datang untuk mencari saya, tetapi ini bukan tempat kamu boleh datang sesuka hati. Cepat dan pergi! "

Yun Luofeng menyilangkan tangannya di dadanya, dan tubuhnya malas bersandar pada bingkai pintu. Dia dengan jahat melirik lelaki yang lincah itu.

"Saya datang ke sini dengan alasan," dia berhenti sejenak sebelum berkata, "Saya mendengar bahawa hanya sepuluh pasukan teratas di Kota Huangquan yang berhak memasuki Gunung Bi'an!"

Kerana kota ini diberi nama Huangquan, kawasan pegunungan di dalam Kota Huangquan diberi nama Bi'an Mountain 1.

Oleh kerana terdapat sebilangan besar ramuan ubat yang paling banyak terdapat di dalam gunung, ada peraturan yang tidak disebutkan namanya di Kota Huangquan: Hanya mereka yang berada di sepuluh besar yang berhak memasuki Gunung Bi'an. Mampu memasuki Gunung Bi'an juga menjadi simbol kekuatan di Bandar Huangquan! Inilah sebabnya mengapa Yun Luofeng datang mencari Gang Besar Dipper.

"Apa maksud mu?" lelaki paruh baya itu dengan serius bertanya sambil matanya gelap.

"Niatku sederhana," Yun Luofeng sedikit menyipitkan matanya, dan senyum jahat di wajahnya tumbuh, "dan itu adalah ... mengambil alih kedudukanmu!"

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now