BAB 4

402 55 0
                                    

Ketika kata-kata 'meleraikan pertunangan' disebut, wajah Yun Luo mendung.

Namun, kata-kata  berikutnya menggerakkan Yun Luo sepenuhnya; bagaimanapun, ketidakmampuan Yun Luofeng untuk meningkat menyakitkan hatinya. Sekiranya itu dapat membuatnya berkultivasi seperti orang normal dengan bakat biasa, dia tidak akan menyesal.

"Jeneral Yun Luo;" Jing Lin dengan dingin mengatakan, "Kami doktor imperialis Keluarga Imperial selalu merawat Keluarga Imperial, jika bukan Putera Mahkota datang mencari saya, saya tidak akan membantu! Saya harap anda akan memanfaatkan peluang ini, jika anda melewatkannya, saya takut Yun Luofeng tidak dapat dapat berlatih seumur hidup ini! "

Yun Luo mengerutkan kening, seolah-olah sedang memikirkan sesuatu. Tepat sebelum dia dapat membuat keputusan, suara merdu seorang gadis muda tiba-tiba bersuara, mematikan renungannya.

"Datuk, saya tidak memerlukan orang lain untuk mendiagnosis badan saya."

Sebelum Yun Luo membuat keputusan, dia sudah membuat keputusannya.

"Yun Luofeng!"

Pemuda itu akhirnya tidak dapat terus duduk dan tiba-tiba berdiri. Wajahnya yang tampan menunjukkan sedikit ejekan dan tidak lagi tenang seperti sebelumnya.

"Anda gemar mengganggu pangeran ini? Untuk putera ini, anda sanggup menjadi orang yang tak berguna? "

Wajah Gao Ling benar-benar tidak sedap dipandang ketika dia mengepalkan penumbuknya dengan erat. Sekiranya lelaki tua itu, Yun Luo tidak ada di sini, penumbuknya pasti akan mendarat pada Yun Luofeng.

Yun Luofeng memandang Gao Ling ke atas dan ke bawah, bibirnya melengkung yang membangkitkan sentuhan kejahatan. "Yang Mulia Putera Mahkota, adakah anda terlalu memandang tinggi  diri sendiri? Walaupun anda, seorang lelaki tanpa rupa atau badan sasa, dihantar ke tempat tidur saya, saya bahkan buat-buat tidak nampak kehadiran anda. "

"Kamu ..."

Wajah Gao Ling semakin memerah, seluruh tubuhnya tidak dapat menahan auranya yang sejuk. Seperti ketajaman pedang, matanya yang tajam merenung Yun Luofeng; dengan suara dingin, dia berkata, "Kamu tidak tahu malu! Jeneral Yun Luo, macam mana kamu mendidik cucu kamu! "

Bagaimanapun, dia adalah lelaki paling tampan di Longyuan, pada akhirnya, wanita ini sebenarnya mengatakan bahawa dia tidak mempunyai tubuh yang menarik dan  tampan? Harus diketahui bahawa di Longyuan, wanita yang ingin menikahinya beratur panjang dari sini hingga ke tempat yang sangat jauh seperti Hutan Binatang Spiritual.

"Betul, saya pasti tidak mengajar cucu saya dengan baik. Bagi Longyuan, saya meninggalkan cucu perempuan saya yang berusia empat tahun untuk pergi ke sempadan. Setelah saya pergi, saya telah hilang selama sepuluh tahun, bagaimana saya dapat menguruskannya? "

Pada awalnya Yun Luo merasa takut dengan kata-kata Yun Luofeng yang mengejutkan, tetapi dia hanya dapat menerima tuduhan Gao Ling. Wajahnya tiba-tiba menjadi gelap.


Demi negara Longyuan, dia meninggalkan rumah selama satu dekad. Tetapi akhirnya, Yang Mulia Putera Mahkota negara Longyuan mengkritiknya kerana tidak mengajar cucunya dengan baik.

Bagaimana ini tidak membuatnya merasa kecewa?

Wajah Gao Ling berubah sedikit, dia juga tahu bahawa dia salah. Jadi, dia sekali lagi menoleh ke arah Yun Luofeng.

"Yun Luofeng, pangeran ini tidak peduli bahawa kamu tidak berguna, aku masih bersedia menunaikan janji untuk menikahi mu. Tetapi kamu, melakukan perkara tidak senonoh itu, walaupun Putera ini melepaskan mu, itu adalah kesalahan mu sendiri. Walaupun begitu, Putera Mahkota ini berfikir demi usaha dan bakti Jenderal untuk Longyuan, saya memutuskan untuk menolong anda menyemai tenaga batinmu ! Tetapi kamu memilih untuk terus mengganggu Putera ini! Seseorang harus mempunyai kesedaran diri. Perkara yang bukan menjadi milik anda tidak akan menjadi milik anda! "

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now