BAB 32 💛

14K 630 3
                                    

Italy

Putri Qhaisara POV

Dah nak lebih seminggu aku disini, tangan serta kakiku tidak lagi diikat, cuma aku dikurung dalam bilik dan pintu dikunci dari luar. Pintu hanya dibuka 1 kali dalam sehari sahaja, makan pun sekali sahaja dalam masa sehari.

Aku menangis tersendu-sendu dalam bilik, aku nak pulang, nak jump umi, abah dan abang Is, aku sangat merindui mereka.

Disini aku terseksa, jika aku meninggikan suara sahaja sedikit, pasti aku akan dipukul tanpa belas kasihan, mereka tidak kisah jika aku seorang perempuan pun, yang pastinya mereka akan memukulku.

Wajahku penuh dengan lebam, badanku terasa sakit akibat selalu dipukul. Tapi alhamdulillah, tudungku masih elok dikepalaku, nasib sahaja mereka tidak mmbukanya.

"Umi..esk..esk..adik..rindu..umi..esk..adik..rindu..nak..esk..peluk..umi..esk..esk..adik..rindu..nak..esk..main..dengan..umi..esk..esk.."

"Abah..esk..adik..rindu..nak..mengadu..esk..esk...dengan..abah..esk..kalau..mainan..adik..rosak...esk..adik..rindu..nak..jalan..dengan..abah..esk.."

"Abang..is..kenapa..tak..cari..esk..little..esk...esk
.abang..is..benci..dekat..little..ke..esk..esk..little..ni..susahkan..esk..abang..is..ke..eskk..esk..sebab..tu..ke..abang..is..tak..cari..little...esk..eskk....esk..
.abang..is..datanglah..cari..little..esk..esk..little....sakit..tau..kena..pukul..esk..esk.."

Aku menangis teresak-esak dalam bilik dengan airmata yang tidak berhenti mengalir membasahi pipi, aku hanya ingin pulang kerumahku, aku taknak duduk sini, diorang semua jahat, diorang selalu pukul aku.

Pintu dibuka dari luar, ada seorang lelaki sasa yang berwajah bengis memandangku yang sedang menangis dan bersandar pada dinding bilik tersebut.

"Oi, perempuan! Kau jangan nak memekaklah dekat sini. Sakit tahu tak telinga kami dengar!" tengking lelaki tersebut kepadaku dengan mata yang tajam melihatku, lantas aku berdiri dari dudukku.

"Eh, pakcik. Kenapa nak tengking saya?Saya tak kacau pun pakcik, suka hati sayalah nak menangis. Kamu semua sudah culik saya, pukul saya, memanglah saya menangis!" tengkingku kembali kepadanya. Aku lihat wajahnya semakin membengis dan bertukar marah, aku pasti dia akan memukulku lagi, tapi aku sudah tidak kisah jika aku mati pun lebih bagus.

Lelaki itu mendekati aku, dan sebelah tangannya menggengam pistol, aku hanya beriak biasa sahaja, tidak berganjak dari tempatku walaupun setapak.

"Kau perempuan, jangan nak tunjuk kuat dekat sini. Kau tak tahu lagi apa yang aku boleh buat." kata lelaki itu lalu menarik tudungku sehingga kepalaku terdonggak sedikit keatas, aku memandang wajahnya dan terus meludah kearah wajah tersebut.

"Saya tak takutlah pakcik. Sebab saya masih ada tuhan lagi tau," jawabku kepadanya, dia mengetap rahangnya dan menolak tubuhku dengan kuat sehingga terhentak pada dinding. Aku meraung kesakitan dan sekali lagi airmata aku tumpah, aku lihat pistol dihalakan kearahku.

Bang!

"Arghh!"

Tembakan tersebut tepat mengena pada betisku, dia hanya tersenyum sinis melihatku yang sedang menahan sakit pada betisku.

"Itu baru sikit perempuan, itu balasan sebab kau berani lawan aku, kalau aku dengar lagi suara kau menangis, SIAP KAU!" selepas berkata begitu, pintu bilik ditutup kembali. Aku menekup mulutku agar tidak mengeluarkan sebarang suara, aku menangis teresak-esak, sakit pada bahagian betisku tidak terkira.

Sebelah tangan memegang pada bahaguan betisku yang terkena tembakan sebentar tadi, darah mengalir dengan banyak, aku hanya mampu menahan sakit sahaja.

"Abang Is, umi, abah, mereka jahat, mereka nak bunuh Putri, tolong selamatkan Putri." aku berkata perlahan, selepas itu pandanganku semakin lama semkin kabur.

Aku tidak tahu jika aku mampu untuk bertahan ataupun tidak, aku hanya mampu berdoa agar keluargaku menjumpaiku dan membawaku pulang.

Jika memang ditakdirkan aku pergi, aku redha, biarlah aku mati sekalipun sebab aku sudah tidak mampu untuk bertahan lagi, hidupku sangat terseksa.

'Putri sayang korang semua.'

Selepas itu, aku sudah rebah diatas lantai dengan darah yang mengalir dengan banyak dari betisku, aku penat nak jalani hidup seperti ini.

𝐓𝐇𝐀𝐓 𝐋𝐈𝐓𝐓𝐋𝐄 𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 𝐆𝐈𝐑𝐋 𝐈𝐒 𝐌𝐈𝐍𝐄Where stories live. Discover now