BAB 66 💛

14.1K 558 10
                                    

3 Bulan kemudian.....

Putri sudah berbadan dua, usia kandungannya sudah masuk 3 bulan dan Irfan sangat mengambil berat tentang dirinya.

Hari itu dia keluar bersama Atilia dan Hande untuk membeli barang keperluan mengandung termasuk barang baby, haih, ini semua Irfan punya pasal lah, awal lagi kot nak beli.

Mereka sudah memberitahu suami Putri untuk keluar, Irfan ada juga mengarahkan bodgruadnya untuk menemai mereka tetapi dibantah habis oleh gadis-gadis tersebut kerana mereka kata mereka pandai menjaga diri. Pertama sekali, Irfan membantah tapi selepas itu dia mengalah dan membiarkan sahaja mereka keluar.

"Akak Putri penat ke? Kalau penat, kita berehat dulu." prihatin Atilia kepada kakak iparnya, memandangkan mereka telah berajalan selama 5 jam tanpa henti, mereka berhenti pun hanya untuk makan sahaja.

"Betul tu, Putri okey ke tak ni? Nampak macam pucat je." kata Hande pula.

"Putri okey jelah, jangan risaulah," jawab Putri dengan senyuman lalu kedua gadis itu mengganguk lalu tersenyum.

Mereka melanjutkan mereka dengan memasuki sebuah kedai ke sebuah kedai lagi, tangan sudah penuh dengan barang yang mereka beli.

Setelah selesai membeli barang kesemuanya, kaki melangkah keluar dari mall untuk pulang kerumah.

Mereka bertiga masuk kedalam perut kereta, Putri duduk dibahagian belakang manakala Hande dan Atilia pula duduk dibahagian depan.

Dalam perjalanan pulang kerumah, mereka bercerita tentang kehidupan masing-masing sambil bergelak ketawa dengan kata-kata lucu dari Putri. Namun, perbualan mereka serta-merta terhenti bila ada sebuah van bewarna hitam berlambangkan naga menghalang jalan kereta mereka.

Pintu kereta mereka dibuka serta ditarik tubuh gadis-gadis dengan kasar dan dibawa masuk kedalam van sempat mereka menyuntik leher kesemua gadis itu sehingga mereka tidak sedarkan diri.

Bang!

Bang!

Dua das tembakan dilepaskan kepada van tersebut, namun pemandunya bijak mengelak dari terkena tembakan tersebut dan salah seorang dari mereka membalas tembakan itu kembali.

Bang!

Bang!

Bang!

Boom!

Kereta tersebut meletop, lelaki yang melepaskan tembakan tersebut tersenyum sinis. Akhirnya, rancangan mereka menculik gadis-gadis tersebut berjaya.





KUMPULAN BLACK DRAGON POV

"Shit!"

Aiman diselebungi dengan perasaan yang marah kerana gagal menyelamatkan kesemua gadis tersebut yang telah diculik oleh Micheal. Dalam hatinya sudah memaki hamun kepada Micheal yang bertindak secara mengejut.

"Maafkan kami boss, kami akan pastikan lokasi mereka ditemui secepat mungkin." kata salah seorang anak buahnya.

"Jangan pandai cakap je! Aku nak sekarang kamu semua pergi dapatkan lokasi mereka, lepas itu aku nak kita pergi jumpa Tengku Irfansyah, sudah tiba masanya dendam dilunaskan." kata Aiman dengan sinis lalu anakbuahnya mengganguk dan mula membuat kerja mereka seperti yang diarahkan oleh Aiman.

'Along, sudah tiba masanya along.'






Irfan, Iskandar, Raziq dan Daniel berkumpul di markas mereka bila mendapat berita tiga orang gadis mereka diculik oleh musuh.

𝐓𝐇𝐀𝐓 𝐋𝐈𝐓𝐓𝐋𝐄 𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 𝐆𝐈𝐑𝐋 𝐈𝐒 𝐌𝐈𝐍𝐄Where stories live. Discover now