BAB 54 💛

12.7K 537 2
                                    

Mereka berempat melangkah masuk kedalam markas mereka, hari itu mereka ingin kerja mereka diselesaikan, pintu bilik nombor 3 dibuka.

Seorang lelaki dengan wajah yang penuh darah terbaring diatas lantai, Raziq dan Daniel mengambil tempat duduk yang ada dalam bilik tersebut. Manakala Irfan dan Iskandar pula mendekati tubuh lelaki tersebut.

Irfan mencakung dan menarik rambut lelaki itu dengan kasar sehingga lelaki itu terdonggak keatas, Iskandar tersenyum sinis melihat wajah tidak bermaya lelaki tersebut.

"Hye bitch! Masih ingat kami lagi tak?" soal Irfan kepadanya. Lelaki itu membuka matanya perlahan-lahan dan dia mengamati wajah tersebut dengan penuh teliti.

"Irfan."

Kata lelaki itu, Irfan tersenyum sinis dan melepaskan rambutnya dengan kasar, selepas itu memberi arahan kepada anak buahnya.

"Ikat dia dikerusi tu." Arahnya kepada anakbuahnya, terus tubuh itu diikat pada kerusi seperti yang diarahkan oleh Irfan.

"So bro, kita nak buat apa dengan dia?" soal Iskandar, Irfan tersenyum sinis.

"Kita enjoy dulu," jawab Irfan lalu Iskandar mengganguk dan menuju ke alat penyeksaannya.

Irfan mengambil pisau manakala Iskandar pula mengambil gunting dan mendekati tubuh lelaki itu kembali.

"Kita enjoy dulu okey? " kata Irfan dengan senyuman lebar lalu pisau tersebut ditekankan pada pehanya dengan dalam.

"Arghh!"

Irfan tersenyum sinis lalu pisau tersebut ditarik dengan kasar dan ditekankan pula pada peha kirinya, lelaki itu menjerit kesakitan.

"Chill bro, itu baru sikit kot aku buat. Takkan itu dah sakit?" kata Irfan sinis lalu dia memandang Iskandar menyuruhnya untuk menyeksa lelaki tersebut.

Iskandar tersenyum senget lalu menarik tangan lelaki itu dan mengguntingnya satu persatu, darah keluar dengan banyak.

"Argh! To-long ber-hen-ti." rayu lelaki tersebut kepada mereka namun kedua lelaki itu hanya tersenyum sinis sahaja.

"Em, berhenti? Tak bolehlah bro, sebab waktu kau sentuh adik aku, kau tak fikir pun untuk berhenti," balas Iskandar kepadanya.

"Aku tahu kau dari kumpulan Dark kan? Aku tahu juga, kau nak culik isteri aku kan? Lebih baik kau beritahu apa rancangan Dark lepas ni." Sampuk Irfan pula.

"Ak-u tak-kan be-ritahu-kora-nglah," jawabnya.

"Cis! Dah nak mampus pun masih degil tak nak beritahu," balas Iskandar lalu dengan selambanya dia memotong jari lelaki itu.

Manakala Irfan pula menoreh wajah lelaki itu hingga ke dagunya, menjerit kuat lelaki tersebut, airmatanya mengalir.

Irfan menoreh lagi badan lelaki itu dengan dalam sehingga menampakkan isi badannya, darah membuak-buak keluar, namun kedua lelaki itu tidak menghiraukannya.

Iskandar mengambil kapak dan memotong kaki lelaki tersebut.

Ktak!

Ktak!

"Argh!"

Mereka tersenyum puas, manakala Daniel dan Raziq pula hanya menjadi penonton dengan senyuman sinis dibibir mereka. Mereka sangat suka melihat orang diseksa didepan mata mereka.

"Dah nak mati ke bro? Kalau macam tu, biar aku hantar kau pergi neraka eh?" ujar Irfan lalu mengambil pistol kesayangannya dan melepaskan tiga das tembakan.

Bang!

Bang!

Bang!

Lelaki tersebut sudah mati dengan mata yang terbuka luas, Irfan tersenyum puas lalu mereka mendekati Daneil dan Raziq.

"Mampus pun lelaki sial tu." selamba sahaja Daniel berkata.

"Nanti kau suruh anakbuah kita bawa 'hadiah' ni pergi kumpulan Dark." Arah Irfan kepada Raziq.

"Okey bro," jawab Raziq.

"Korang berdua pergilah bersihkan diri dulu, hari dah nak malam, kasihan isteri dan adik kau tunggu dekat rumah." ujar Daniel kepada mereka berdua. Irfan dan Iskandar mengganguk faham dan pergi membersihkan diri.

"Bro, kau tak kasihan dekat diri kita ke bro?" Soal Raziq kepada Daniel setelah kelibat kedua lelaki itu sudah hilang.

"Kasihan kenapa pula bangang?" tanyanya dengan sebelah kening dijongketkan.

"Haih! Kita berdua ni bilalah ada calon isteri, takkan nak membujang selamanya. Irfan dah khawin, Iskandar pula ada Atilia, kita ni kosong je." luahnya kepada Daniel.

"Khawin jelah dengan aku." kata Daniel sambil mengenyitkan matanya.

"Sial kau beruk! Kau ingat aku gay ke apa? Tak ingin aku khawin dengan kau," balas Raziq lalu menumbuk bahunya, Daniel hanya tergelak sahaja.

𝐓𝐇𝐀𝐓 𝐋𝐈𝐓𝐓𝐋𝐄 𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 𝐆𝐈𝐑𝐋 𝐈𝐒 𝐌𝐈𝐍𝐄Where stories live. Discover now