BAB 61 💛

13K 534 2
                                    

Raziq masuk kedalam bilik markas bersama Daniel. Iskandar dan Irfan tidak ikut mereka kerana menguruskan perkahwinan Iskandar dan Tengku Atilia yang akan berlangsung pada bulan hadapan.

Seorang lelaki dengan wajah yang berlumuran darah itu tidak sedarkan diri. Dirinya sangat lemah dan penuh dengan kesan lebam akibat dipukul teruk oleh anakbuah mereka.

Raziq menuju ke alat penyeksaan sebelum mendekati lelaki tersebut manakala Daniel pula sudah duduk diatas sofa.

Lelaki itu disiram dengan air panas oleh Raziq. Meraung kesakitan lelaki itu sekaligus dia tersedar.

"Arghh!"

"Sakit ke bro? Sorrylah bro, kau tidur lena sangat. Jadi, tak salahkan kalau aku sedarkan kau." sinis Raziq berkata kepadanya, wajahnya sudah melecur akibat airpanas.

Wajahnya yang melecur itu ditoreh dengan dalam dari dahi hingga ke dagu, Raziq tersenyum sinis sahaja, tiada belas kasihan dalam dirinya.

"Argh!"

Darah membuak-buak keluar dari wajahnya, Raziq mengahlikan pula pisaunya pada peha dan ditekan dengan dalam sehingga ke tulang lelaki itu.

''Argh!"

"Ini sebab kau bunuh ibu orang yang aku sayang, mesti kau tertanya-tanyakan siapa orang yang aku sayang tu. Orang itu adalah Hande. Perempuan yang tolak cinta kau dengan cara baik tapi kau? Bunuh mak dia sebab cinta kau ditolak, lelaki jenis apa kau ni setan!" suaranya naik seoktaf dengan nafas yang turun naik, lelaki itu tidak mampu menjawab kerana dirinya sangat lemah dan tidak berdaya terasa nyawanya sudah dihujung tanduk.

Raziq mencucuk dadanya berkali-kali, selepas itu memotong pula kedua telinga dan tangan lelaki tersebut, Raziq tersenyum puas dengan apa yang dia lakukan.

"Bye, bitch!"

Bang!

Bang!

Bang!

Bang!

4 das tembakan dilepaskan pada dahinya, lelaki itu sudah tidak bernyawa lagi lalu pistol diletakkan kembali dan mendekati tubuh Daniel.

"Jom gerak, kita kena cepat. Iskandar dan Irfan sudah tunggu kita berdua dan kerja aku pun sudah selesai." kata Raziq lalu dibalas anggukan dari Daniel dan melangkah pergi dari markas tersebut.




KUMPULAN WHITE POV

Bang!

Bang!

2 anak buah Micheal sudah rebah dilantai akibat ditembak olehnya, wajahnya kelihatan bengis.

"Chạn h̄ı̂ ngān ng̀āy tæ̀ thảmị khuṇ t̄hụng l̂m h̄elw. "(I gave you the easy job, but why would you fail?) tengkingnya kepada anak buahnya yang lain.

"Phwk reā k̄hx thos̛̄ reā mị̀ khid ẁā mī klùm thī̀ com tī reā."(We're sorry, we didn't think there was a group of unidentified attacking us) terang salah seorang dari anak buahnya.

Micheal tidak bersuara, dia hanya mendiamkan diri, dia sangat marah tika ini, rancangannya untuk membunuh keluarga Irfan tidak berjaya.

Dah berkali-kali dia mencuba namun hasilnya tetap sama dan jawapan anak buahnya tetap sama ada ahli kumpulan lain yang menghalang rancangannya.

Dia sudah menyuruh anak buahnya untuk mencari maklumat kumpulan tersebut. Namun, maklumatnya dikawal ketat dan sampai sekarang dia tidak mengetahui siapa yang menganggu rancangannya.

Dia meraup wajahnya dengan kasar, dia stress. Selepas itu, dia menyuruh anak buahnya untuk keluar. Dia nak bersendirian nanti tak pasal-pasal ada yang mati.

Anak buahnya melangkah keluar dari bilik tersebut. Kini tinggal Micheal sendiri dalam bilik tersebut. Wajahnya kelihatan tegang dan bengis.

Namun, selepas itu dia tersenyum sinis, dia takkan berputus asa untuk membunuh keluarga Irfan. Jika dia harus turun padang, dia akan lakukan.

"Chạn ca ḳh̀ā s̄māchik khrxb khrạw k̄hxng khuṇ thậng h̄md rwm t̄hụng tạw khuṇ xeng."(I'll make sure I kill all your family members include yourself ) katanya sambil tersenyum sinis.



KUMPULAN BLACK DRAGON POV

"Boss."

Seru anak buah Aiman setelah masuk kedalam biliknya, Aiman memberi isyarat agar anak buahnya untuk meneruskan kata-katanya.

''Kami dah berjaya halang rancangan kumpulan white dari membunuh keluarga boss serta anak buahnya juga ramai dah kami bunuh," jelasnya kepada Aiman, tersenyum sinis dia mendengar. Kaki disilangkan serta tangan juga disilangkan didada.

"Bagus! Pastikan korang sentiasa perhatikan gerak-geri mereka. Aku pasti Micheal tidak akan berputus asa dan aku yakin dia sendiri akan turun padang dan waktu itu juga aku akan muncul. Tapi, aku nak kamu sentiasa perhatikan dia selalu, jangan ada satu pun yang terlepas pandang." ujarnya tegas dengan wajah serius, anak buahnya menggangukkan kepala tanda faham.

"Kau boleh sambung kerja kau, bila nanti ada info baru kau dapat, terus beritahu aku." katanya lagi dan sekali lagi anakbuahnya mengangguk faham dan berlalu keluar.

Aiman tersenyum sinis lalu menyandarkan badannya pada kerusinya yang empuk dengan senyuman sinis dibibirnya. Dia berasa puas kerana dapat menghalang Micheal dari rancangan jahatnya.

'Aku takkan benarkan kau sentuh keluarga aku lagi bitch!'

𝐓𝐇𝐀𝐓 𝐋𝐈𝐓𝐓𝐋𝐄 𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 𝐆𝐈𝐑𝐋 𝐈𝐒 𝐌𝐈𝐍𝐄Where stories live. Discover now