G8

9K 486 17
                                    

Welcome to Last Blood Online! Hari ini semua rancangan TV akan stream Live pertandingan ini

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Welcome to Last Blood Online! Hari ini semua rancangan TV akan stream Live pertandingan ini. Para gamers sudah bersedia di tempat masing-masing. Perlawanan akan bermula selepas ini.

Para gamers mula memakai headphone masing-masing lalu memandang pc mereka. Mic juga dibetulkan. Semua sudah log in Last Blood Online.

Para peminat Gamers yang hadir juga mula melihat phone masing-masing untuk monitor character favourite mereka sedang melakukan apa sebelum perlawanan bermula.

Skrin besar di stadium turut memainkan peranan penting sebagai monitor semua permainan player yang bertanding.

Skrin besar di stadium turut memainkan peranan penting sebagai monitor semua permainan player yang bertanding

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

While in game,

Butchers seperti biasa berkumpul di rumah Axel. Mereka berempat memilih senjata yang sesuai digunakan untuk perlawanan nanti. Kali ini mereka tidak boleh bermain-main seperti dulu, mereka harus serious .

"Axel kau nak pakai weapon apa?" Soal White_Fury sambil memilih senjatanya.

Axel yang sedang memegang sebilah pedang itu menukurkannya menjadi senapang. Baju characternya juga ditukar bewarna hitam.

"Aku rasa aku guna sword.."ujar Axel .

Character Daemon menuju ke hadapan Axel lalu menunjukkan salah satu senjatanya yang bewarna merah. "Kalau aku guna ni okay tak?" Soalnya.

"Okay.. cuma kau kena tambah red Diamond bagi dia lebih tahan" ujar Axel sambil melihat map . Di map itu, kelihatan gamers lain sedang berkumpul dengan kumpulan mereka masing-masing.

Seperti yang semua tahu, Butchers bukanlah pemain yang bermain secara Kumpulan. Mereka semua merupakan player solo.

Semua yang berada di pertandingan itu kebanyakan datang bersama geng masing-masing. Dan pro-gamers yang merupakan solo player hanyalah sedikit sahaja.

GAMER ✓  - PREVIEW -Where stories live. Discover now