G28

5.8K 388 34
                                    

Majlis permulaan Carnival Gamer Academy berlangsung, Semua Gamers yang hadir diminta berkumpul di dewan yang disediakan bagi mendengar beberapa taklimat tentang aktiviti yang bakal dijalankan pada hari itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Majlis permulaan Carnival Gamer Academy berlangsung, Semua Gamers yang hadir diminta berkumpul di dewan yang disediakan bagi mendengar beberapa taklimat tentang aktiviti yang bakal dijalankan pada hari itu.

Dewan di Gamer Academy:

Para pelajar Gamer Academy diminta membawa rakan-rakan mereka di dewan itu dan duduk di mana-mana tempat yang disediakan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Para pelajar Gamer Academy diminta membawa rakan-rakan mereka di dewan itu dan duduk di mana-mana tempat yang disediakan.

Eden mengambil tempat barisan agak hadapan di tingkat bawah sekali. Ketika dia masuk ke dewan, semua mata memandang ke arah Ahli Butchers . Maklumlah orang dah terkenal. Shawn dan Leondre turut duduk bersama ahli Butchers dan Justin. Justin memakai mask nya. Dia risau juga jika berlaku controversies mengenainya nanti.

Justin kan Idol, siapa je tidak mengenali dia. Dia datang ke Gamer Academy itu pun senyap-senyap, kalau tak, ramai dah fans dia beratur tunggu kat luar dewan.

"Besar siot dewan sekolah kau ni" Ujar Ace sambil memerhati kawasan dewan yang ber aircond itu. Para Gamers mula memenuhi setiap tempat duduk.

"Tulah.. aku tengok dah macam bukan sekolah pun ada.." balas Andy.

"Kalau lah aku tak terlebih umur, boleh masuk sekolah ni hmm.." ujar Luke lalu mata mereka memandang ke arah pentas di hadapan.

Eden hanya tergelak mendengar perkara itu. Dia hampir terlupa yang ahli Butchers semuanya berumur 18 tahun ke atas. Semua dah habis sekolah.

Setelah semua tempat duduk dipenuhi, pengacara mula membuka bicara  .

"Selamat datang ke Gamer Academy, School Carnival 2020, kepada semua para Gamers yang hadir daripada setiap negara.."

Tepukan gemuruh diberikan.

"Kami bagi pihak Gamer Academy mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua gamers yang hadir pada hari ini"

GAMER ✓  - PREVIEW -Where stories live. Discover now