G34

5.5K 379 30
                                    

Setelah pertandingan Kategori A dan B telah berakhir, Justin menuju ke ruang belakang Gamer Academy seperti yang dijanjikan .
Kelihatan Butchers sudah lama berada di situ sambil berbual-bual di atas jambatan.

Andy yang terlihat Justin, hanya menghadiahkan senyuman. "Dah habis dah ke?" Soal Andy lalu Justin berdiri di sebelah Andy. Luke dan Ace juga memandang ke arahnya.

"Dah .." balas Justin.
Matanya mencari-cari kelibat Eden. Mana gadis kecil itu pergi?

"So? How's the result?" Soal Ace.

Justin hanya tersenyum.

"Senyum tu maksudnya 'I made it!' , am I right?" Tuntas Ace lagi. Justin hanya mengganguk. Akhirnya hasratnya untuk masuk ke Gamer Academy tercapai.

"Jap jap.. sekarang ni mana Eden? Sepatutnya dia sampai dulu.." kata Luke lalu matanya melihat sekeliling.
Shawn dan Leondre juga tiada di sini. Ke diorang yang bawa Eden pergi?

"Asal ni?" Soal Leondre yang baru tiba di kawasan itu. Shawn juga berada di sebelahnya. Semua mata memandang mereka berdua. Eh? Eden juga tiada bersama mereka?

"Mana Eden? Bukan sepatutnya dia ada dengan korang ke?" Soal Ace .

Shawn dan Leondre memandang sesama sendiri. "Lahh kiteorang ingat dia ada dengan korang.." ujar Leondre . Semua mula memandang antara satu sama lain.

"Okay.. kalau dia takde dengan kita semua... Then dia pergi mana?!" Tuntas Ace yang mulai cemas. Ada orang culik ke? Haaa sudahlahh. Dahla Eden sorang je perempuan yang wujud di sini.

Sedang semua sibuk mencari-cari Eden di setiap kawasan itu,
Luke melihat phonenya. Berjuta-juta notifications laju masuk ke dalam Instagramnya. Luke terkejut dengan hal itu . Luke membuka notifications itu, ..

Butchers Paparazzi page

Likes : 209,567Caption: OHMAYGASHHH GUYS HOT NEWS!!!!! AXEL AND HYDRA WAS SPOT DATING AT CRYSTAL RESTAURANT , GAMER ACADEMY!! OMG I STILL CAN'T BELIEVE ABOUT THIS

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Likes : 209,567
Caption: OHMAYGASHHH GUYS HOT NEWS!!!!! AXEL AND HYDRA WAS SPOT DATING AT CRYSTAL RESTAURANT , GAMER ACADEMY!! OMG I STILL CAN'T BELIEVE ABOUT THIS. BUT THIS PHOTO TELL US EVERYTHING.. 

Comments:
SaiGg37 OMG IS THIS TRUE?!

Hen_k Is that Hydra?! Omg that's really him!! Axel and Hydra?! Seriously?!!!

Yyop Guys, please stop spreading this picture!!! Protect our Angel!! Hydra fans really crazy if they know about this!
Likes: 112
Replies : Ermy66 True!! Hydra have a lot of Girl Fans.. they really hate if Hydra with other girl!!

TtTwice are this picture really REAL?!

Mimieyo #white_fury #Black_cat #Daemon YOU GUYS NEED TO SEE THIS!!!!

Luke terdiam seribu bahasa apabila ramai fans butchers yang tagnya di gambar yang sama. Apakah yang terjadi? Wait a minute.. aku kenal tempat dalam gambar ni..
Luke memandang ke arah tingkat atas sekali Gamer Academy. Dapat dia lihat ada payung-payung yang menampakkan seperti sebuah restaurant di atas.

GAMER ✓  - PREVIEW -Where stories live. Discover now