G65

4.8K 346 91
                                    

5 pagi,

Eden memandang semua kereta para vvip students mula pergi satu persatu daripada Academy itu melalui tingkat apartmentnya. Mereka sudah pun mulai berangkat ke airport untuk menuju ke negara United Kingdom dimana tempat perlawanan dijalankan.

Eden menyarungkan hoodie dan masknya kemudian barulah dia keluar daripada biliknya sambil menarik beg bagasi . Leondre yang daripada tadi menunggunya di luar, memandang ke arah Eden yang sedang mengunci pintu biliknya.

"Diorang dua tunggu kat Fountain" ujar Leondre. Eden yang selesai mengunci pintunya itu hanya mengganguk faham lalu mereka berdua berjalan menuju ke arah lift.

Setelah tiba di tingkat bawah,
Kelihatan suasana di dalam bangunan Academy mula dikosongi kerana para pelajar yang lain sudahpun berads di UK untuk menyokong mereka semua. Hanya mereka yang akan bertanding sahaja baru berangkat pada hari ini.

Sehingga hari ini, ahli kumpulan Eden masih menjadi tanda tanya kepada semua. Siapakah yang Eden ambil sebagaj team? Itu yang mereka masih belum jumpa sebarang bukti.

Eden dan Leondre menghampiri dua lelaki ber mask hitam yang sedang duduk di hadapan Fountain.

"Ok jom" ujar Bunny lalu mereka berempat menaiki sebuah kereta hitam mewah yang akan membawa mereka ke airport.

_____________________________
United Kingdom,

Para Gamers dari seluruh pelusuk negara mula berpusu-pusu membeli tiket untuk menonton perlawanan live pada hari itu. Stadium e-sport itu mula dipenuhi ramai para peminat Gamers sehingga jalan untuk ke stadium itu Jem dengan begitu teruk sekali.

 Stadium e-sport itu mula dipenuhi ramai para peminat Gamers sehingga jalan untuk ke stadium itu Jem dengan begitu teruk sekali

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Semua pasukan pro-gamers sudahpun mula tiba satu demi satu dan masing-masing sedang menukar pakaian kumpulan mereka di bilik persalinan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Semua pasukan pro-gamers sudahpun mula tiba satu demi satu dan masing-masing sedang menukar pakaian kumpulan mereka di bilik persalinan.

Eden dan teamnya yang baru tiba sempat itu, memasuki dalam stadium dan menuju ke tempat bilik menunggu bagi pasukan mereka.
Nama group mereka ialah:

The Tyrants

Yg bermaksud : crossing this team would be a bad idea.

(Idea by: ainzira and qurratuBTS )

GAMER ✓  - PREVIEW -Where stories live. Discover now