G11

7.7K 483 50
                                    

Germany,

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Germany,

Eden melipat baju-bajunya lalu dimasukkan ke dalam beg.Jam dikerling seketika menunjukkan jarum jam pada nombor 6. Pagi itu Eden bangun awal untuk bertemu dengan pro-gamers lain di suatu tempat yang mereka janji.

Hari ini pro-gamers telah merancang untuk mengadakan jamuan di cafe berdekatan untuk meraikan perjumpaan mereka buat kali pertama. Jantung Eden mengepam laju setelah memikirkan hal itu. Hanya dia sahaja perempuan yang hadir di jamuan itu. Mampukah dia berbual seperti biasa dengan mereka semua?.

Dengan ahli butchers sendiri, dia masih berasa kekok. Eden menutup zip beg bajunya lalu meletakkan beg itu di tepi katil.

Dia melihat dirinya di dalam cermin.
Fashion yang dikenakannya begitu simple pada hari itu.

Eden kemudiannya melangkah keluar dari biliknya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Eden kemudiannya melangkah keluar dari biliknya .

༼ つ ◕‿◕ ༽つ༼ つ ◕‿◕ ༽つ༼ つ ◕‿◕ ༽つ

Di Lobby,

Eden terlihat seorang lelaki memakai mask yang dikenalinya sedang duduk di sofa sambil bermain telefon pintar.

Eden mendekati lelaki itu lalu mengambil tempat di salah sebuah sofa berdekatan.

Lelaki itu memandang ke arahnya.

"Eh Eden.." tegur lelaki itu.

Eden tersenyum memandangnya. "Kau tak pergi cafe ke, Shawn?"

"Pergi.. tapi aku tunggu member" balas Shawn .

Eden membuat mulut 'o' . Dia hanya memerhati sekeliling. Dia juga menunggu ahli Butchers yang lain. Mereka masih belum keluar dari bilik masing-masing.

Eden memerhati Shawn. Baginya, lelaki itu banyak mendiamkan diri dan hanya membalas apa yang ditanyakan oleh orang sahaja. Dan apa yang paling penting, he's hot.

Shawn seorang Youtubers yang terkenal, jadi dia sentiasa memakai mask jika keluar ke mana-mana. Siapa sahaja yang tidak mengenali lelaki itu?. Seluruh dunia mengenalinya.

GAMER ✓  - PREVIEW -Where stories live. Discover now