G48

4.3K 329 52
                                    

Eden menghempaskan dirinya di katil. Finally!!!!

My katil yang dah lama tak berpenghuni!. Eden memeluk bantal kesayangannya lalu dia menggolek-golekkan diriny di atas katil queen itu. Beg baju di lantai dijeling seketika. Terasa lenguh badannya, sifat malas menguasai dirinya. Nak kemas baju pun dah malas.

Luke dan Aert sudah pulang ke rumah mereka tadi selepas Lunch.

Eden teringat kembali apa yang berlaku sebelum mereka pulang tadi.

*Flashback*
Luke dan Eden berdiri berhadapan di luar rumah. Aert pula sedang berbual dengan ibu Eden . Power lah ibu pandai speaking!

Luke merenung wajah Eden . Eden juga merenung wajah Luke. Dia memandang tajam lelaki itu. "Thanks jaga aku masa sakit" ujar Eden geram. Sebenarnya dia sakit hati sebab Luke tak bercakap daripada tadi dan hanya merenungnya.

"Ishhh aku dah cakap thanks banyak kali dah.." ujar Eden lagi. Luke masih merenung mata gadis itu.

"Lukeee!!!cakaplahhh C.A.K.A.P" tuntas Eden sambil mengeja perkataan cakap lalu dia menarik-narik tepi mulut Luke menyuruhnya untuk bercakap.

Luke masih memandangnya tanpa berkata apa-apa. Eden akhirnya mengeluh lalu dia memandang ke arah lain. Eden berpeluk tubuh seperti merajuk lalu berkata "fine, kalau taknak cakap, biar aku cakap dengan Aert je" Ujar Eden lalu baru je dia nak melangkah pergi..

Luke menarik gadis itu dalam pelukannya. Terkedu Eden apabila diperlakukan begitu.
"Luke..?" Eden terdiam apabila Luke berbuat sedemikian .

"Shh..just biarkan macam ni 10 saat.." balas Luke . Eden terdiam. Wajahnya mulai blushing .

Selepas 10 saat, Luke meleraikan pelukannya lalu Eden sudah menjadi seperti patung di situ. Terus tak berganjak. Wajahnya jelas merah kerana blushing.

Luke hanya tersenyum melihat wajah Eden yang sedang Blushing itu.
"That's enough as a Thank you gift.."

Eden hanya mendiamkan diri lalu memandang Luke yang berlalu pergi ke arah kereta. Aert juga sudah habis berbual dengan ibu Eden, dan dia sempat melambai ke arah Eden.

Eden sudah tidak dapat meluahkan kata-kata lagi dan matanya hanya mengekor kereta Luke yang sudah berlalu pergi.
Damn.. I never expected that would happened.

*End flashback*

Eden hanya tersenyum apabila dia mengingatkan hal yang berlaku itu. Eden memegang kedua belah pipinya sambil tersenyum. Dia tidak sangka yang dia dapat melihat White_Fury secara depan-depan. Selama ini dia hanya menyimpan perasaannya terhadap White_Fury selama mereka berkawan secara online di dalam game. Tetapi selepas dia menjumpai White_Fury yang sebenar iaitu Luke, dia sendiri tidak sangka bahawa lelaki seperti itu wujud.

He's hot Gashhh. Wajah Eden mulai memerah apabila mengenang Luke yang memegang dahinya ketika dia demam hari itu. Dan juga ketika Luke memeluknya tadi..

Eden memegang dahinya. Am I'm dreaming?

Eden melangkah ke arah meja studynya lalu mengeluarkan diary nya lalu dia tersenyum dan mula menulis sesuatu di dalam buku itu.

Eden melangkah ke arah meja studynya lalu mengeluarkan diary nya lalu dia tersenyum dan mula menulis sesuatu di dalam buku itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
GAMER ✓  - PREVIEW -Where stories live. Discover now