G35

6.1K 398 46
                                    

Setelah setengah jam mereka semua merayau satu Academy dengan menggunakan G.A card milik Eden, mereka semua akhirnya berehat di sebuah tempat rehat yang disediakan di dalam Gamer Academy.

"BAPAK BESARNYA TEMPAT NI" Ace merehatkan dirinya di atas sofa. Nampak sangat keadaannya yang begitu letih setelah membuat lawatan besar-besaran di Academy itu.  Eden hanya tergelak melihat Ace.

"Ni baru separuh... Kita belum lagi masuk tempat-tempat larangan.." ujar Shawn .

"Ha? Tempat larangan? Maksudnya?" Soal Ace lalu memandang ke arah Shawn.

"Vvip students punya tempat.. banyak kat dalam bangunan ni, tapi sebab kita tiada vvip G.A card, tu yang tak boleh masuk tu..."balas Leondre. Andy dan Ace mengganguk faham. Justin pula hanya mendiamkan diri mendengar perbualan mereka.

Eden memandang mereka semua dalam diam. Dia tersenyum sendiri. Tidak sangka kan? Dia mempunyai begitu ramai rakan lelaki. Agaknya dah berapa bulan dia kenal mereka semua? Eden sendiri tidak ingat. Kehidupannya yang dulu terus padam dalam ingatan, Dibuli, diejek , dan dipulaukan...Semuanya hilang serta-merta.

_____________________________
Pada malam itu, semua gamers luar sudah pulang ke hotel masing-masing. Esok merupakan hari last School Carnival di Academy. Dan juga hari penyampaian hadiah. Jadi gamers luar yang hadir, masih tidak dibenarkan pulang agar mereka dapat mengikuti majlis penutup pada hari esok.

Eden sudah kembali ke apartment nya dan sudah selesai membersihkan dirinya. Dia duduk di atas kerusi meja belajar . Leptopnya di atas meja dihidupkan.

Sebelum itu, sempat dia melihat instagramnya . Teekejut Eden apabila berbelas juta Notifications masuk ke dalam inboxnya. What dahell is this.

Eden membuka salah satu notifications tersebut...

Terdiam seketika Eden apabila melihat gambar dia duduk bersama Zayne di restaurant tadi menjadi viral. Eden menutup mulutnya kerana tidak percaya dengan mata sendiri apa yang dilihatnya sekarang.

Berjuta comments masuk dan dm ignya juga penuh . Eden membaca setiap satu comments dengan pantas. Ada banyak comments yang baik tetapi apabila dia melihat salah satu gambar yang dia hantar di IG, Banyak comments yang baru masuk. ..

Axel

Likes: 7MCaption : Bored

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Likes: 7M
Caption : Bored.

Comments:

ArmyFrLife awww Axel Always make me fall in love again ❤️

Rerii you're so cute

Ghana Cute as always❤️

LittleBlackAngle YOU'RE SO UGLY. YOU DON'T DESERVE TO GET OUR ZAYNE. YOU SUCH A GOLD DIGGER. GET LOST ! I HATE U BITCH.
Likes: 0

GAMER ✓  - PREVIEW -Where stories live. Discover now