IKLAN!!!

18K 812 203
                                    

Berita tv0 channel XXX..

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Alhamdulillah dah tamat kisah Annabella yang penuh berliku-liku (sangat😒). Haha...

Ekceli, ANNABELLA VALIANT adalah satu penulisan fantasi saya yang pertama. Saya asalnya bukan menulis citer genre fantasi tetapi lebih kepada genre romance. (Kalau boleh saya nak cuba semua jenis genre yang ada. Hanya setakat 'kalau' je😳😳😳)

Niat nak tulis citer ni sebenarnya hanya mahu mencabar imaginasi saya setakat mana mampu memberi satu impak yang besar kepada readers. Bila reader baca, rasa macam betul-betul berada di alam fantasi. I did it or not make you all feel in the fantasy world? (Sila jawab. Haha)

Ribuan terima kasih saya ucapkan kepada semua readers yang selalu baca, vote dan komen sampai ke penamat citer ni. Seriously, its really heartwarming!!! 😆😆😆 Those things macam energy booster untuk saya untuk tulis chappy yang seterusnya. Saya betul-betul hargai sokongan awak semua.

Tanpa awak semua citer ni takkan sampai ke tahap macam ni. Thats why i really, really, really, really appreciate your support. To all readers ANNABELLA VALIANT , from bottom of my heart I wanna say, THANK YOU SOOOOOO MUCH😘😘😘 I LOVE YOU ALL😍😍😍

*****************************

Iklan 1: Iklan bersketsa...

New story means new characters, new action, and new adventure.

Sambungan dari ANNABELLA VALIANT yang masih meninggalkan banyak tanda tanya (may be).

Cerita kali ni lebih kepada kisah anak kepada Annabella dan Eidan iaitu Aydan dan Isabelle (because they're twin) tapi lebih fokuskan Aydan saja.

Ini tajuknya

AYDAN THE ANGELE

Sinopsis

Perang Lvanians-Demons II berakhir...

Sisa-sisa kegelapan masih ada di Sylvania...

Nemesis hanya menunggu masa untuk membangkitkan Keres...

Empat tahun kemudian, lahir sepasang kembar dengan empat darah keturunan Heroic Knights yang pertama...

Salah satunya telah ditakdirkan menjadi seorang wira lagenda seperti Silent Knight untuk menghapuskan Keres...

Dia adalah...

"Aydan de la Ralynne, you're the next heir of The Unsleeping Dragon."

Macam mana? Excited tak nak baca? Boleh kisah si anak ni jadi segempak macam citer mak dan bapa dorang? Haha... Its up to you to decide it.😉😉😉

So, gais... See you...

Belum sempat si NH mengakhiri kata-katanya, mulutnya ditekup oleh sepasang tangan yang agak sasa. Si NH meronta-ronta mahu lepaskan diri kerana tak tahan dengan bau tangan macam air basuh pinggan. Si NH diheret lalu ditolak masuk ke dalam almari kasut yang dah lama tak cuci. Almari tersebut sangat busuk sehingga meloyakan tekak. Si NH telah dikunci di dalam almari tersebut. Dari dalam almari tersebut, si NH dapat dengar tiga suara yang sedang gelak jahat. Sangat menyakitkan hati Si NH.

Book 1: Annabella Valiant [✓]Where stories live. Discover now