FLEUR

12.4K 304 15
                                    

AKAN MENEMUI AKAN TIDAK LAMA LAGI DAN JADI YANG TERAWAL UNTUK DAPATKAN DI EBM 2017 NANTI

jualan online disc rm3 sahaja ...

PRE ORDER !!!

TAJUK : FLEUR
PENULIS : NUR HAURA
MUKASURAT : 512
ISBN : 97896715577
HARGA : RM30
POSTAGR : RM8 SM / RM12 SS

TAJUK : FLEUR PENULIS : NUR HAURA MUKASURAT : 512 ISBN : 97896715577HARGA : RM30 POSTAGR : RM8 SM / RM12 SS

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Blurd :

'Be like a rose, protect itself with its thorn. Be like a plumeria, give happiness when smell it scent. Be like a calla lily, have magnificence and beauty of heart. Because you're strong more than you think.'

Kebencian pada papa sendiri membuatkan Erlyn Qairina membawa diri ke Perancis. Sembilan tahun berkelana di negara orang, dia kembali ke tanah air demi menunaikan amanah seorang rakan baik. Kepulangannya bersama Farish yang di sangka anaknya. Dia diberi dua pilihan antara harta dan Farish.

"Kalau arwah mama saya sanggup tinggalkan kemewahannya demi cinta dia, saya pula sanggup kehilangan hak saya demi anak saya." - Erlyn Qairina.

Kehadiran Tengku Izz Ilham tidak disenangi oleh Erlyn Qairina yang bagaikan tahu kesakitan yang dia rasainya. Bagi Tengku Izz Ilham, Erlyn Qairina mengingatkannya tentang rakan sepermainan iaitu Izzy yang dicari setelah sekian lama. Dia cuba mendekati gadis itu tetapi selangkah dia menghampiri, seribu langkah gadis itu menjauhi. Ibarat dia telah melakukan kesalahan besar.

"Apa saya dah buat sampai awak bencikan saya?" - Tengku Izz Ilham

"It's seems like you don't remember anything, don't you? It's okay. Just cut the crap." - Erlyn Qairina

Kerjaya Erlyn Qairina sebagai seorang pereka fesyen EQ the Fleur musnah dalam sekelip mata. Lebih mengejutkan lagi dia mendapat tahu rahsia yang telah disimpan kemas oleh papanya sendiri. Hatinya semakin terluka, parah dan tidak mampu diubati membuatkan Erlyn Qairina membawa diri ke Pulau Langkawi. Pertemuan Erlyn Qairina dan Tengku Izz Ilham di Pulau Langkawi membawa satu permulaan yang baru di dalam hubungan mereka.

Di saat Erlyn Qairina mula mengenal erti bahagia, Tengku Izz Ilham terasa jauh digapai. Perasaannya disimpan kemas di sudut hati demi orang tersayang. Izzy yang dicari selama ini telah ditemui tetapi kenapa hati Tengku Izz Ilham terasa sunyi. Mampukah mereka bersatu atas nama cinta yang tidak pernah terungkap?

_________________________________________________
sebarang order boleh terus pm / ws kat link kat bawah ::

www.wasap.my/60129228409 Abam Mie
www.wasap.my/60179728585 Kak Teh
www.wasap.my/60122400779 Abam Marx
www.wasap.my/60197913966 Abam Lan

Book 1: Annabella Valiant [✓]Where stories live. Discover now