4

14.4K 765 45
                                    









H E R
M I S T A K E




█████████












Debaran didada menggoncang tubuh . Seram sejuk , dingin beku . Elise mengenggam separa kuat lengan kirinya . Suasana di dalam kereta milik lelaki itu benar-benar dingin . Kebisuan antara mereka meruncing setiap saat .


Anak matanya naik melirik Demerez yang diam membisu . Mata lelaki itu hanya memandang kosong ke hadapan .



Namun , masih membuatkan jantung Elise berdetak gila . Dapat melihat lelaki itu sedekat ini . Diamati susuk tubuh sasa dibalik kemeja putih itu . Dapat dirasakan lelaki itu berdada bidang , sasa . Cukup membuatkan Elise tersenyum nakal .





Sekali lagi anak mata melirik pada lengan lelaki itu terdedah dek lengan kemeja yang dilipat ke siku . Tiada cacat cela , kulitnya yang putih kemerahan menyerlahkan jaluran urat dilengan itu . Juga , pergelangan tangan kiri lelaki itu yang dihiasi gelang perak .


Lambat-lambat mata naik menatap wajah itu . Tanpa sedar Elise tersenyum senget menikmati keindahan makhluk dihadapnnya .



" — like what you see ? " mendatar pertanyaan Demerez sebelum menoleh ke arahnya yang jelas drooling .




" Love it " bersahaja jawapan Elise  tanpa segan silu . Dengan berani , berbalas pandangan dengan Demerez meski pada mulanya teragak-agak .



Demerez senyum senget , sama ada kerana suka atau hanya tindakan refleks atas tindak tanduk wanita itu ——




" so —— you are a mafia hum ? "



Pertanyaan spontan Elise dibalas kebisuan . Fokus Demerez kembali ke hadapan .



Elise masih tak puas hati . Dia terdesak mahu mendengar suara lelaki itu , terdesak untuk berbual dengannya meski topik yang dibahaskan itu seakan mengundang bahaya pada diri sendiri . Dia menggali kubur sendiri !



" —— jadi , ini cara mafia berkerja hum . Then , mayat tu korang buang mana eh ? "



Bukan sahaja gali kubur malah sudah terjun masuk ke dalam lubang itu .



" Aku hargai kesungguhan kau untuk berbual dengan aku tapi —— " senyuman Demerez berubah dark smirk . " —— you drag yourself into deep shit if you don't stop right now "



Teguran itu hanya mampu membuatkan Elise terdiam selama 5 saat .





" a bit thrilling in life doesn't bite me hard "



Dark chuckle dari Demerez membuatkan Elise tersenyum lebar . Bangga atau ... teruja . Teruja apabila mendapat reaksi daripada lelaki itu .


" I see — you're not an innocent little one . You are wild and free "


Elise tertawa halus , " wild yes , free ? Nope " tegasnya mengumpan perhatian Demerez yang sudah tertarik dalam perbualan itu .




Her Mistake His RegretWhere stories live. Discover now