A SINGLE TRUTH

8.9K 395 47
                                    



◆🌹◆

A SINGLE TRUTH

∽◆🌹◆∽

Daneiel Haxer Black . Anak kepada pasangan Demerez Black dan Elise Kimberlin . Abang kembar buat Arzeiel Hazred Black . Lelaki ini cukup beruntung dilahirkan dalam kemewahan dan kekuasan ibubapanya . Segalanya dianggap sempurna . Mungkin itu jugalah yang mencorakkan sikap seorang Daneiel , kasonova . Pemain handal dalam menundukkan para wanita . Bibirnya manis berkata-kata memancing setiap hati yang mendengar . Luluh jiwa raga . Namun , lelaki ini bukanlah berstatus bujang semata-mata malah dirinya sudah terikat simpulan tanda yang mengikat dua jiwa . Pembetulan , hanya satu jiwa . Satu hati . Tak bukan tak lain milik Estella Raine , tunangnya.

Estella Raine . Gadis rupawan , juga berketurunan bangsawan . Elok budi pekerti laksana permata yang tersembunyi . Namun , entah mengapa hatinya hanya terpaut pada lelaki bernama Daneiel sahaja meski dia tahu lelaki itu hanya bermain madah .
Diri terjerat , hati berselirat dengan rantai besi ciptaan lelaki itu . Meski bisa racun diberikan , seakan madu dirasakan . Itulah kesan panahan cinta sang teruna bertopengkan syaitan .

Mungkin kalian berfikir ini hanya kisah sang gadis yang dungu , terlalu taksub dengan mainan cinta . Namun jangan pernah lupa , lelaki yang bertopengkan syaitan ini juga punya kisah disebaliknya .

Sudah bersediakah anda membaca kisah mereka ?

🌹 cry on the feeling of belonging to me . Cry untill you bleed 🌹




∽◆🌹◆∽

SEGALA JENIS BENTUK SALINAN ATAU SEBARANG PERBUATAN YANG MENJURUS KEPADA PLAGIAT ADALAH DIHARAMKAN SAMA SEKALI . SEGALA JALAN CERITA , SUSUNAN PLOT SERTA PENGGAYAAN BAHASA DAN AYAT ADALAH LAHIR DARI IDEA EUNNIE00 , © COPYRIGHT , ALL RIGHT RESERVED .

∽◆🌹◆∽

Rated : 17+
[ curse word , etc ]

Genre : Romance

∽◆🌹◆∽

End of the BLURB

Eunnie00, 16 August 18


Her Mistake His RegretWhere stories live. Discover now