Part 88 - Impian

29.4K 1.6K 119
                                    

"Abang ! Hurry up ! We're going to be late"

Ain Amani menolak pintu bilik. Dari tadi dia menunggu Zuhairie siap di ruang tamu. Tetapi, sampai sekarang tak muncul-muncul. Selalunya perempuan yang siap lambat. Ini terbalik pula. Bersiap mengalahkan perempuan !

Ain yang lengkap bertudung kelihatan berseri dengan baju mengandung corak bunga. Dia bercekak pinggang. Panas pulak hati ini bila kena tunggu orang bersiap.

Pagi ini dia ada appoinment dengan doktor untuk melakukan pemeriksaan bayi dalam kandungan Tapi, si suami pulak buat hal. Semalam, dia lah yang paling semangat nak ikut. Sampai sanggup ponteng kerja punya pasal. Andrea tu pulak yg jadi mangsa kena buat kerja. Habis, dia juga yang jadi mangsa bebelan si adik ipar.

Ain memerhati sekeliling bilik. Sangkanya Zuhairie sedang memakai baju, tapi kelibatnya langsung tak ada. Kosong !

'Aik... Mana pulak laki aku ni? Tak kan kena culik kut. Hishh ! Apa benda kau merepak ni Ain oii ! ' bisiknya dalam hati.

Bunyi pintu bilik air yang dibuka menarik perhatian Ain untuk mengalihkan pandangan ke belakang. Hampir tersedak air liur melihat Zuhairie yang masih bertuala. Matanya tak kejip memandang 'panorama indah' yang terbentang di depan mata.

Rambut yang basah dan air mandian yang masih terdapat pada tubuh tegap itu menarik mata sesiapa sahaja untuk terus memandang. Tubuh kekar itu kelihatan sungguh seksi di matanya.

 Tubuh kekar itu kelihatan sungguh seksi di matanya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Tunggu kejap eh. Abang baru lepas mandi" kata Zuhairie tenang. Dia bergerak merapati si isteri yang kelihatan kaku. Risau jika isterinya merajuk kerana dia lambat mandi.

Lagipun, dia ada kejutan buat isterinya sebentar lagi. Sebelum mandi, dia sempat berurusan dengan pengurusnya tentang kejutan tersebut. Sebab itu dia mengambil masa yang terlalu lama untuk bersiap.

"What's a matter sayang?"

Zuhairie mengusap pipi Ain lembut. Pelik dia melihat tingkah laku isterinya yang bagaikan hilang kata. Dahinya sedikit berkerut melihat pipi Ain yang merah menyala.

Dada bidang Zuhairie yang mendekat dia tolak lembut. Air liur ditelan payah.

"Cepatlah siap. Ain tunggu kat bawah" cepat-cepat Ain cuba untuk meloloskan diri. Bergetar tulang rusuk melihat keseksian badan kekar suaminya. Sengaja kan buat aku tergoda time mengandung ni.

Baru saja mahu melangkah pergi, terasa lingkaran pada pinggangnya. Makin berdebar jantung melihat Zuhairie tersenyum gatal.

"Trying to run away from me? Hmm.. " bisik Zuhairie gaya menggoda. Ibu mengandung itu dia tarik rapat ke dada bidangnya.

Dia VampireWhere stories live. Discover now