19 ; Red Eyes

30.1K 2.3K 402
                                    

***

Seorang lelaki di kenali sebagai Harry (1D 😍)  menuju ke sebuah hotel , ketika check in , pelayan hotel itu memberi nasihat kepadanya "Tolong jangan masuk ke dalam bilik yang tak bernombor".

Harry mengangguk kepalanya dan dengan segera dia mencari biliknya yang bernombor 10.

Sedang dia mencari nombor biliknya , Harry  ternampak satu bilik yang tak bernombor , kerana rasa ingin tahu .. Harry  mengintip bilik itu melalui lubang kunci.

Kelihatan seorang wanita tua berwajah pucat sedang duduk di tengah ruangan bilik itu.

Pelik , seakan-akan seluruh kulit tubuhnya itu berwarna putih , tidak seperti kulit manusia lain.

Tiba'2 sahaja perempuan tua itu menoleh dan menatap di lubang kunci pintu , seakan akan tahu akan kehadiran Harry  , kerana ketakutan lantas Harry  bergegas mencari biliknya , malam itu dia tidak dapat tidur dengan lena.

Dia masih hairan Kenape pelayan hotel itu untuk menjauhi bilik tidak bernombor itu , dan Kenapa pula bilik itu tidak diberi nombor? Harry  bangun dari katilnya dan keluar dari biliknya.

Harry berjalan menuju ke bilik tidak bernombor itu lagi. Harry  mengintai bilik itu melalui lubang kunci.

Namun yang dia lihatnya sekarang adalah berwarna merah sahaja , Harry berfikir .. mungkin wanita tua itu merasa terganggu lalu menutup lubang kunci itu dengan sesuatu yang berwarna merah.

Harry masuk ke dalam biliknya kembali . Keesokkan harinya tiba hari check out , Harry  bertanya pada petugas hotel kenapa bilik itu tidak diberi nombor.

Petugas itu menceritakan "dahulu ade sepasang suami isteri menginap di hotel itu di dalam bilik itu , suatu hari mereka bergaduh dan si suami membunuh isterinya dan sejak itu kami tidak berani menyewakan bilik itu pada sesiapa , jadi kami membuang nombor bilik itu "

Harry  hanya menahan ketawa lalu hendak berlalu pergi tapi sempat petugas itu bersuara lagi "ouh ya"

Harry memandang petugas hotel itu "wanita tua tu bukan seperti manusia biasa , dia menderita kelainan genetik sehingga tubuhnya putih"

"Dan matanya merah"

***The End

Huaarghh , menakutkan!

Ade tak kat sini tahu tentang Ouija Board ? Atau lebih tepat papan Ouija? Ia sejenis permainan pemanggilan roh yang terkenal dan telah di mainkan oleh seluruh dunia (paranormal)

Siapa pernah tengok filem 'Ouija' ?

Korang nak tau cara permainan papan Ouija? Menjadi atau tidak? Berapa orang pemain dan apa kelengkapan nya? Kalau korang teruja ingin tahu komen okay? Kalau takde yang komen saya takkan update malam ni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Korang nak tau cara permainan papan Ouija? Menjadi atau tidak? Berapa orang pemain dan apa kelengkapan nya?
Kalau korang teruja ingin tahu komen okay? Kalau takde yang komen saya takkan update malam ni

Untuk pengetahuan korang , papan Ouija kita tidak perlu beli malah kita boleh buat sendiri , dan papan Ouija selalu di mainkan oleh pelajar sekolah menengah di Korea dan Japan

Komen untuk yang nak , mungkin saya perlu 7 or 8 komen , kalau kurang saya takkan post tentang tu ^^''

Vote [/]
Comment [/]

KsJin_Taehyung

Creepypasta ∽ malay ✔Where stories live. Discover now