173 ; Sad Satan Game

16.4K 1K 66
                                    

***

Request -

Kali ini saya akan review tentang game yang dikatakan 'horror'. Saya juga pelik berkaitan game ni tapi sudah ramai youtubers (gamers) popular cuba main game ni dan .. boleh dikatakan memang pelik dan menakutkan , apa motif game ni juga tak tahu.

Game ini tidak boleh anda download di sembarangan web tapi harus di DeepWeb. Tapi ada juga link game tersebut di sesetengah web tapi game itu mungkin bukan yang original atau kemungkinan ia adalah game yang di remake.

Nah, Sad Satan game menurut saya betul-betul misteri. Jika dimainkan game itu , hal yang selalu terjadi adalah disturbing dan muncul beberapa gambar pelik dalam masa 5 saat setiap gambar.

Menurut sumber yang saya dapat dari akaun youtube "ObscureHorrorCorner" , saat dia menemukan link download dari seorang subscriber , dia pun mencuba untuk menerobos DeepWeb dan menemukan file Sad Satan tersebut.

Pada tahap awal game ini , anda akan berdiri di sebuah ruangan yang gelap dan tembok yang seperti bercorak bunga-bunga. Warna dalam game ini hanya hitam dan putih. Keanehan mula terjadi disaat anda berjalan masuk ke dalam lorong. Akan ada banyak suara-suara aneh dan menakutkan akan terdengar di dalam game itu. Dan nanti akan keluar gambar-gambar aneh.

Dikatakan kalau ada suara seorang perempuan menangis dan menjerit itu adalah perempuan itu sedang diseksa dan dirogol oleh 'member' DeepWeb

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dikatakan kalau ada suara seorang perempuan menangis dan menjerit itu adalah perempuan itu sedang diseksa dan dirogol oleh 'member' DeepWeb.

Saya tengok pewdiepie main game ni then memang pelik dan tak tahu motif apa game ni. Then saya ada tengok gamers lain pulak yang main tapi ada salah satu tu. Pada last lorong yang gamer tu main , screen komputer dia jadi hitam dan keluar tulisan putih.

'Im sorry , goodbye'

Dan komputer dia jadi jammed. Then ada orang komen kalau komputer gamer yang main tu dah masuk virus dan komputer gamer tu dah tak boleh guna.

Bahaya kalau download game Sad Satan kat sembarangan web sebab nanti ada yang masuk virus. 
Sad Satan kalau yang original dari DeepWeb takkan ada tapisan. Bermaksud game tu akan selitkan video porno , video pelik-pelik macam jenis penyiksaan haiwan atau manusia.

***

Vote [/]
Comment [/]

lelepons-

Creepypasta ∽ malay ✔Where stories live. Discover now