89 ; Baby

18.5K 1.6K 171
                                    

***

Di sebuah bandar di Korea , kelihatan pasangan suami isteri yang aneh akan menaiki kapal terbang untuk pergi ke Las Vegas. Pasangan itu membawa beberapa bagasi dan seorang bayi yang di peluk erat yang diselimuti sehelai selimut . Pasangan ini melewati penjaga tanpa masalah.

Ketika kapal terbang tiba ,  pasangan itu naik dan duduk di kerusi .  Kemudian seorang pramugari datang dan menanyakan adakah bayi itu memerlukan sesuatu , pasangan itu menolak dan memberitahu bahawa mereka tidak memerlukan apa-apa.

Sejak itu ,  pramugari itu agak curiga dan mengawasi pasangan itu dalam perjalanan .  Dia menyadari bahawa pasangan itu tidak memberi makan pada bayi itu bahkan bayi itu tidak mengeluarkan suara sama sekali.

Ketika pesawat mendarat  , polis sudah menunggu pasangan tersebut di luar pesawat  . Pramugari itu telah menghubungi pihak polis . 
Pihak polis memeriksa pasangan itu dan terkejut apabila menemukan bahawa bayi itu sudah mati ,  semua organ dalamannya tidak ada dan tubuhnya diisi dengan dadah.

*** the end

Vote [√]
Comment [√]

Creepypasta ∽ malay ✔حيث تعيش القصص. اكتشف الآن