97 ; 3rd Floor

18.3K 1.4K 143
                                    

***

by reader ; Myunglips

asrama harian  biasa yang diduduki oleh pelajar pelajar yang tinggal berjauhan dari rumah mereka . myungsoo dan ljoe ialah pelajar baharu yang tinggal di asrama tersebut .

myungsoo dan ljoe ialah pelajar pintar di sekolah tersebut . oleh kerana exam sudah semakin hampir , mereka bercadang untuk stay up untuk study dan review subjek subjek yang mereka lemah .

di setiap dorm telah disediakan meja belajar dan lampu belajar yang diletakkan di dinding di mana adanya tingkap . lol kiranya meja belajar dorang ni depan tingkap la . mereka kusyuk study sehingga ljoe tidak dapat menahan matanya untuk tidur . waktu tu jam telah menunjukkan tepat pukul 12

'weih , aku tidur dulu lah . mengantuk sangat ni' . ljoe memberitahu myungsoo.

myungsoo hanya mengangguk dan sambung study . tiba tiba dia terasa panas lalu membuka tingkap berhadapan dengan meja belajarnya supaya udara dapat masuk ke dalam dormnya . dia study dan study sehingga tidak sedar yang jam sudah menunjukkan pukul 2 pagi . disebabkan sudah lewat sangat , dia pun segera mengemaskan meja belajarnya lalu menutup tingkap . saat dia ingin menutup tingkap biliknya , ada seorang makcik tua  sedang merenungkan lalu menegurnya.

'dah nak tidur dah ? nak makcik temankan ? ' . tanya makcik tua itu .

dia hanya tersenyum lalu menggelengkan kepalanya . dia menutup lampu belajarnya lalu naik ke atas katil untuk tidur . tiba tiba dia terfikir .

' eh bukan ke dorm aku berada di tingkat 3 ke ? '

***

Vote [√]
Comment [√]

KsJin_Taehyung

Creepypasta ∽ malay ✔Where stories live. Discover now